Foodwest mukana elintarvikealan webinaarissa

Ruoka-alan webinaarissa kuullaan Foodwestin viesti

“IDEASTA KAUPAN HYLLYLLE”

ja muita mielenkiintoisia puheenvuoroja.

 

WEBINAARI: MANIA MURKINASTA – REITTI IDEASTA OSTOSKORIIN  4.5.2021 klo 14-16

 

Tapahtumassa Foodwestin tutkimusjohtaja Suvi Luoma kertoo keinoista miten tuoteideat viedään kaupan hyllylle asti.

Tiiviissä kahden tunnin tapahtumassa pääset tutustumaan myös Valkoisen Puun ja Siipiweikkojen tarinoihin ja vinkkeihin.

Valkoisen puun tarina sai alkunsa romanttisesti, kansainvälisellä deittipalstalla vuonna 2002. Kirsi ja Mark Heidtin perustama kahvilaketju on rakentunut yhteisten arvojen, suomalaisten ja amerikkalaisten herkkujen, hyvän tunnelman ja ystävällisen palvelun varaan. Valkoinen puu toimii jo kolmella paikkakunnalla. Kirsi kertoo puheenvuorossaan luovuudesta ja oman linjan löytämisestä.

Siipiweikot toi rakastetut siivet Tampereelle vuonna 1993. Vuosikymmenten aikana siivet ovat löytäneet tiensä ympäri Suomen, ja sadoissa ravintoloissa käytetään Siipiweikkojen kastikkeita. Kastikkeet ovat löytäneet paikkansa ruokakauppojen hyllyiltä ja suomalaisten kodeista. Joonas Koivumaa paljastaa, mitkä olivat Siipiweikkojen lähtökohdat, miten yrityksen rahoitus rakentui ja mistä siivissä oikein on kysymys.

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Foodwest, Pohjanmaan Ekonomitoimisto ja Luova arvotoimisto Trust.

Maksuton verkkotilaisuus järjestetään tiistaina 4.5 kello 14-16.

Ohjelma ja ilmoittautumislinkki alla:

14.00 – 14.15: Paneelikeskustelu / Johdanto
– Anu Tieaho, Toimitusjohtaja, Pohjanmaan Ekonomitoimisto Oy
– Karri Kunnas, Toimitusjohtaja, Foodwest Oy
– Krista Ahokas, Toimitusjohtaja, Luova Arvotoimisto Trust Oy

14.15 – 14.45: Foodwest, Suvi Luoma, kuluttajalähtöinen tuotekehitys

14.45 – 15.15: Valkoinen puu, Kirsi Heidt

15.15 – 15.45: Siipiweikot, Joonas Koivumaa

15.45 – 16.00 Paneelikeskustelu / yhteenveto

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä (Tapahtuma on osallistujille ilmainen)

Jaa