Lanseerausmenestyksen syväanalyysi ja korjaavat toimenpiteet

Tuotteen lanseeraus vaatii aina merkittäviä resursseja ja panostuksia, mutta siitä huolimatta kaupallinen menestys ei ole taattua. On olennaista analysoida epäonnistumisen tai kysynnän hiipumisen taustalla olevat syyt, jotta niistä voidaan oppia ja tehdä korjaavia toimenpiteitä. Epäonnistumisen taustalla voi olla esimerkiksi markkina- tai kilpailutilanteen muutos, raaka-aineiden saatavuushaasteet, tuotantoprosessin ongelmat tai kestämätön hinnoittelu-/kustannusrakenne. Tarjoamme tukea tilanteen analysointiin, korjaavien toimenpiteiden tunnistamiseen sekä vaihtoehtoisten toimintamallien arviointiin.

 

Konsultoimme mm.

  • Kuluttajatarpeen sekä kilpailevien tuotteiden ymmärtäminen
  • Tuotteen ominaisuuksien arviointi ja peilaaminen kysyntää ja kilpailevia tuotteita vasten
  • Tuotteen kustannusrakenne koko toimitusketju huomioiden
  • Kuluttajamarkkinointi ja viestintä
  • Korjaavien toimenpiteiden toimintasuunnitelma ja sen toimeenpano

 

Kaupallistamisen konsultointiin voidaan ketterästi ja tehokkaasti integroida myös muita Foodwestin asiantuntijapalveluita.

 

IDEAMYLLY – KULUTTAJAYMMÄRRYS – TUOTEKEHITYS – FOOD SERVICE – RAVITSEMUS – TUOTETIEDOT – ELINTARVIKETURVALLISUUS JA VASTUULLISUUS – TUOTTEIDEN SOPIMUSVALMISTUS JA -PAKKAAMINEN

Ryhdytäänkö töihin?

Olemme valmiina uusille ideoille ja haasteille.

Yhteydenottopyyntö

Lähetä meille tarjous- tai yhteydenottopyyntö tällä lomakkeella, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Tai voit myös ottaa suoraan yhteyttä asiantuntijoihimme puhelimitse tai sähköpostitse. Heidän yhteystietonsa löydät yllä olevasta linkistä.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.