Tuotteen lanseeraus vaatii aina merkittäviä resursseja ja panostuksia, mutta siitä huolimatta kaupallinen menestys ei ole taattua. On olennaista analysoida epäonnistumisen tai kysynnän hiipumisen taustalla olevat syyt, jotta niistä voidaan oppia ja tehdä korjaavia toimenpiteitä. Epäonnistumisen taustalla voi olla esimerkiksi markkina- tai kilpailutilanteen muutos, raaka-aineiden saatavuushaasteet, tuotantoprosessin ongelmat tai kestämätön hinnoittelu-/kustannusrakenne. Tarjoamme tukea tilanteen analysointiin, korjaavien toimenpiteiden tunnistamiseen sekä vaihtoehtoisten toimintamallien arviointiin.
Konsultoimme mm.
Kaupallistamisen konsultointiin voidaan ketterästi ja tehokkaasti integroida myös muita Foodwestin asiantuntijapalveluita.
IDEAMYLLY – KULUTTAJAYMMÄRRYS – TUOTEKEHITYS – FOOD SERVICE – RAVITSEMUS – TUOTETIEDOT – ELINTARVIKETURVALLISUUS JA VASTUULLISUUS – TUOTTEIDEN SOPIMUSVALMISTUS JA -PAKKAAMINEN
"*" näyttää pakolliset kentät