Uusi idea on meille innostava sytyke, joka pistää kehityksen rattaat pyörimään.

Kategoriatutkimuksella syvennytään siihen, miten kuluttaja hahmottaa valikoimaa, miten tuotteita käytetään ja millaisia tarpeita kuluttajalla niihin liittyy. Tutkimus muodostaa laajan kokonaisnäkemyksen kuluttajan käyttäytymisestä tietyssä tuoteryhmässä. Tietoa hyödynnetään usein toiminnan kehittämisessä ja suunnittelussa, tuoteportfolion rakentamisessa ja markkinointiviestinnässä. Tutkimus voi sisältää sekä kvalitatiivisia että kvantitatiivisia vaiheita.

Ryhdytäänkö töihin?

Olemme valmiina uusille ideoille ja haasteille.

Yhteydenottopyyntö

Lähetä meille tarjous- tai yhteydenottopyyntö tällä lomakkeella, otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian. Tai voit myös ottaa suoraan yhteyttä asiantuntijoihimme puhelimitse tai sähköpostitse. Heidän yhteystietonsa löydät yllä olevasta linkistä.